15 July 2012

Sotong kangkung @ Sri Rohayu

Hai..
Kali ni nak menceritakan pasal sotong kankung pulak..saya memang suka sangat ni masa zaman kanak-kanak dulu..dan ada satu kedai je yang saya rasa sesuai dengan tekak saya sotong kangkung nye..
da banyak kedai saya cari..tak jumpe pon yang betul-betul mempunyai rasa yang sama dengan sotong kangkung yang pertama kali masuk tekak saya.

Maka disebabkan bosan dengan pencarian sotong kangkung tersebut, makanya saya pergi jugak ke kedai yang terletaknya merentasi laut cina selatan


Gambar sebenarnya tidak menggambarkan rasa. Semua orang boleh letak gambar macam ni..tetapi..rasanya berbeza

gabungan pedas, manis, masam dan rasa petis dalam kuah sotong kangkung ni menyebabkan saya rasa ini yang terbaik untuk tekak saya..huhu..


Harga : Saya kurang ingat la..hehe..
Lokasi: Bulatan sembulan

Banyak jenis lauk boleh buat dengan sotong ni kan..cthnye sotong celup tepung la..sotong sumbat la..ermm..macam-macam

orait.
sekian...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails