Makan Petang

Salam semua...disini ingin saya paparkan beberapa gambar lagi..yang baru diambil dalam minggu ini semasa Annual grand meeting tempat Al-Scheira bertapa ..

ok..selamat tengok



Kerabu epal hijau, okey..sebab unik..


Smoked Salmon open Sandwich ,ermm..dalam bahasa melayu nye ape pon saya tak reti nak translate..
 tapi..ramai yang tak makan ni..kenape ek..saya suka je..hahaha..ape yang penting ni tekak saya dan blog saya...ada aku kesah



Mini Chicken Goulash Pie..haha..atau Pai ayam..saya tak suka inti pai ayam ni..saya suka Pai Ayam ayamas@ Baker's Street lagi..lg sedap..


Popia pucuk paku...SEDAP SANGAT..saya makan 8 ketul..hahahaa..dan sos nye ialah sambal belacan..sedap, sedap..saya suka..penuh je inti popia ni..dan memuaskan..


Steamed Prawn Har Kao..hahaha...pandai pandai la translate yek..ni pon best..kecik je..masuk je mulut trus kunyah..telan trus pon takpe..kecik sangat...



Dan kesimpulanya...ini la dia..huhuu..

Sekian ..terima kasih..jumpe lagi..

Comments