05 July 2010

Ayam Gajus @ SXho

Entry kali ni bukan la satu entry yang sedap untuk dibaca, tapi ini ialah komen negatif untuk kedai ni..yang terletak disuatu tempat yang saya rasa tak payah la saya nyatakan disini..

Ini ialah Ayam gajus, nampak tak ada gajus..

ok..gajus dia rasa cam gajus..ok la..so takde komen untuk gajus..

Seterusnya..ada tak nampak macam ayam??..yang kuning2 itu ialah ayam..saya agak terkejut sebab bila saya gigit sangat la liat, dan keras macam makan chewing gam yang sudah dikunyah lepas tu letak dalam peti ais..HAh..dapat bayangkan tak macam ne rase liatnya...lepastu rasa TAWAR..


Lepastu,saya panggilla waiter,..mula-mula waiter laki datang, saya tanya ni apa, dia cakap ni la ayam gajus, saya tanya kenapa tak rasa macam ayam pon, liat keras je..pastu dia pon panggil lagi sorang akak tu..akak tu pon cakap, isi ayam tu disalut dengan tepung lepastu goreng...ermm..sangat la bodoh creativitynya itu...kerana saya rasa dia letak isi ayam yang celup tepung tu dalam peti ais beku, lepas tu orang nak, trus dia goreng...so sebab tu keras dan liat dan banyak serap minyak..

yang lagi bodohnya, waiter tu tanya, nak tukar ke?..(dalam hati saya tak payah la tanye soklan tu..trus je tukar yang baru) sebab rasa dia layak campak dalam tong sampah la ye..

sekian...
saya pon tolak lauk ketepi...kalo ade tong sampah kat tepi tu saya trus je campak lauk tuh...

4 comments:

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

wat mati slera jer bila mknn xsedap kan>> huhu~

Miss Annaz said...

kengkadang bila makan kat luar, makanan nampak cam sedap...
tp hakikatnya mcm hampeh....

sesetengah peniaga @pengusaha kedai makan macam x ikhlas nk bg customer dorang makan..

mcm kita makan free pulak..
weiii..weiii..weiiii..!!!
orang bayar laa....

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

ade ek macam tu? simpan siap2 dalam peti ais..pastu lau nak gune ..teros amek? dah tak segar lah rase ayam tu...xbest lansung...

Al-Scheira said...

ada..slalu je kdai wat camtu kalo nak tau....isi ayam tu pon beli yang frozen tau..dia jual kepada pemborong, 1kg dalam RM 10.00..pastu potong2 la..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails