Baskin Robbins

Saya penggemar ais krim jugak ye..hehehe.jadi pesanan saya kepada penggemar ais krim lain, jangan lupa yek setiap 31 haribulan berkunjung la ke baskin robin untuk diskaun!!...

yeay..ini dia aiskrim nye...haha da taknampak da ais krim nye...atas tu da ditambah-tambah...

Strawberi, kacang, curahan coklat dan krim putih...

Gambar tambahan..supaya anda terliur!

hehe..dah abis baru teringat nak amik gamba...

gold medal choc- Coklat dan caramel

teka berapa banyak saya makan dan bungkus!!!..huhu..

RM 18.90+18.90= kira sendiri

sekian!

Comments

ceit..budget pengemar icecream jgk..asal singgah stesen minyak, gue nak bli ice cream...bising! pas2 bile pelawa ckap x makan sangat iceream ni..ceit..ceit lagi skali!
Mrs. Al said…
masalahnya lo makan ais-krim yang murahan donk!!..gue ngak gemarin.....yang mahal lagi gue ska
Anonymous said…
baskin robbin best!!!! ice cream lecka(kot name die, x ingat, alaaa yg kat sogo kt tingkat bwh tuhhhh)...aku suka..ice cream die sgt rs buah!! -hajar