Staycation KL- (21 November 2021)

 

Kali ni kita saja cari peluang nak tidur untuk breakfast buffet. Sengaja tidur luar rumah. Kan seronok gitu. So kami pilih tarih 21 November 2021.  Bawak mertua.

Kerja aku kali ni, menghabiskan makanan anak-anak yang tak habis.

Sebenarnya aku kalau sarapan buffet, memang cari egg-station je. HAAHAHA. Macam la tak boleh buat kat rumah kan. haha

Ni 2 bilik Aparthotel. Tempat kegemaran aku. Malas nak tulis kat mana. Paham-paham je la..Rumah ke 2 aku. 

Anak-anak kalau sarapan, memang makan cococrunch je.

Ni ambil gambar dari depan pintu dapur. Nampak 2 bilik kan, dan ruang tamu.



NI view dari bilik master, di bilik memang ada karpet. Nampak meja makan. Meja makan untuk 6 orang. 

Malam tu, aku order juga satay melalui grab. Sebab D nak sangat makan satay. Bebel dah 2 hari nak satay. Malangnya kedai satay kegemaran kami (Satay Famili) tutup hari tu.

Ni order room service. Binjai Cafe. Nasi goreng kerabu dan kambing bakar. Kambing nya agak liat. Overcooked. Disamping itu aku order pizza hut juga. 2 regular. Nampak macam banyak. Tapi tengah malam, budak-budak lapar, habis juga.

Carbonara, M suka. Sedap licin.

Fish & Chip , Mak mertua suka.

Kueh Teow goreng. Boleh tahan sedap

View pool, petang tu turun. aku book terus untuk hari check in dan hari nak check out tu.



Aku suka playground ni. Sebab material nya pon berkualiti.



Mertua aku bawa buah, asalnya memang kami tak bagi tahu mereka kami nak ajak pergi tidur hotel. Anak-anak pon tak tahu, sampai lobby, baru bagi tahu!.


Ok babai, dah nak balik. Puas la anak aku main bathtub, dan pool. Hakikatnya rumah sendiri ada pool. adoii..budak-budak gitulaaa. M dah bersiap baju sekolah, kami terus hantar dia ke sekolah. Eh, singgah  burger king, beli croissant untuk bekal dia.

Sekian jumpa lagi untuk percutian kami seterusnya..




Comments