05 October 2010

Roti sedap

Selamat pagi malaysia...,kali ni saya nak kenalkan satu jenis roti..tapi malangnya saya tak tau name roti ni ape...sape-sape yang tau boleh bagitau saya...

inilah rotinya


Roti ni lembut sangat..sedap dimakan/dicicah dengan air teh


Apa yang istimewa, dalam roti ni dah disapukan majerin dan kaya, jadi kita tak payah susah2 nak sapu majerin sebab da siap...bangun pagi kalau malas sangat , makan je roti ni..

 sedap!!


Selalunya roti ni dijual dalam bungkusan macam ni...,

Buatan Malaysia dan Orang melayu..hihi

sekian..selamat mencuba..

lagi sedap kalu kita stim kan roti ni..
whoas...sedapnye..

3 comments:

zat said...

macam penah makan roti ni jugak. sedapp. sebelum makan, belah dua roti tu dan gesek2 kan roti tu agar kaya dgn butter bercampur. marvellous! rindunye roti ni..

juadah said...

Salam.

Dah lama tak jumpa roti yg macam ni. Dulu kat belakang ofis sya di jalan sultan ismail ada org jual roti ni. punya la ramai org beli. nampak simple tapi sedap.

Al-Scheira said...

tu lah...sedap sgt..tp susah nak jumpe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails