@ Bayou, Western Asian Cuisine

Suatu hari tu saya pergi la kedai ni...dari luar nampak lawa..dan menarik saya untuk memasuki kedai ini berbanding hanya makan di food court yang agak susah untuk membuka selera Al-Scheira...


pemandangan di dalam kedai...huhuhu..

kemas dan memuaskan..

tapi tunggu ye komen Ikhlas dari

Al-Scheira

ini yang di order- Mushroom Stuffed chic breast...

RM 16.00

ayam yang disumbat cendawan...


dan sekelumit sayur celur...

rasa okey..sedap memang sedap...

Char-grilled honey glazed whole leg...sedap...memang la sedap..kalo tak sedap saya tak cakap sedap..huhuh..

kentang lecek...hahha..a.k.a mashed potato..

RM 16.00

Wild mushroom soup- Sup cendawan liar..hahahahkhak memang tak sedap..macam haram...

RM 6.00

seterusnya nak taw apa komen saya..
pertama saya suka sebab pelayan dia melayu..bukan bangla macam kedai laen..@ indonesian..,.semua melayu..
tapi lepas da order..saya terpaksa tunggu lebih 30 minit untuk makanan sampai..
saya order makanan ikut turutan starter, lepastu baru makan berat..
tapi punyalah bangang...diorang hidang starter lepas saya habis makan.
disebabkan saya dah sakit hati sangat dia lambat hidang..( maybe diorang kejar ayam kat alamanda tuh)
saya trus dengan sopannya memarahi pelayan itu...saya bagi tau dia lain kali idang strater tu dulu la (bodo)...hahahaha
padan muka dia
ada aku kesah!..


Lokasi: esplanade alamanda
harga: RM 47.00

Comments

she said…
mahal gile.starter last pulak tu. chet!nak buat macam fine dining..tapi tak fine pon.