Thai Cuisine @ Aroi Dee Thai restaurant

Hai, kepada anda semua saya ingin mengajak anda suma makan di restoren ini. sekarang ad promosi sampai akhir June 2010, RM 35 nett setiap seorang. Aroi Dee Thai restaurant terletak di Palm Garden Hotel, IOI resort Putrajaya. Tetapi saya dapat food privilage dari FoodStreet  , heheeh..thanks again for the 20% discount.




Salad telur goreng!!...sedap, heheh saya suka telur goreng. Telur ni di goreng dan dipotong-potong dan digoreng semula dengan bawang-bawang dan sedikit sayur

Glassy noodle salad

Fish cake salad


Kerabu mangga

Tiger prawn in Thai Assam paste: Sangat sedap, tak pernah makan udang masak asam pedas

Asparagus dimasak bersama bawang putih goreng, yang bulat-bulat kecil itu ialah bawang putih ok...

Nampak ini ape?..Ini ialah kepala ikan salmon masak kicap...ermmmm sangat la sedap..saya suka ikan salmon, tapi tak pernah pulak makan style ini...

Sepinggan kerabu yang dimakan oleh Al-Scheira..hehehe

Somptam, Kerabu betik ini sangat pedas dan sedap. Semasa di restoren ini, chef itu akan membancuh somptam ini didepan kita sendiri.

 Fried glassy noodle...sedap!!!!!!!!!!

Saya sangat suka yang ini!!!..pisang dan ubi yang dimasak bersama air gula dan dimakan bersama santan yang dimasak berasingan.


Kuih-kuih thai, yang warna oren itu ialah bingka ubi, manakala kuih yang bewarna hijau dan diatasnya putih ialah sejenis pulut dan dicurahkan dengan santan. manakala yang dibelakang ialah kek-kek

Harga: RM 56
Lokasi: Palm Garden Hotel, IOI resort, Putrajaya

Comments