14 July 2012

ini bukan makanan hehe

Hai semua,

merujuk kepada perkara diatas, ini bukan entry pasal makanan ye..kejap je..nak selitkan pasal gambar hantaran saya yang saya buat haritu sendiri..hehe..(kawan saya tak saba nak tgk, da 3 bulan dia tunggu)

sila klik gambar untuk tumbesaranye

Semasa persiapan hantaran ni..ramai yang offer nak tolong , tapi sy berkeras tak mau!!!..saya tak suke

  • bunga banyak sangat!!..serabut
  • bunga banyak pastu siap daun,siap ada rumput nye..warna-warni..pon serabut
  • mencacatkan bentuk asal..contohnye bakul tu da cantik..da bakul rotan. tapi dibalutnye lagi dengan ribbon2..ohh tidak!!..bukan selera ku..
  • bunga tiruan
makanya, tercipta la ini..walaupon tak cantik dimata orang lain,tapi saya puas..ini yang saya nak..itu bunga orkid putih ,hidup ok..!..harga RM 2.00 beli kat Pkns shah alam..(kedai Ruby)..pastu tu bakul rotan 5 posen je..kat Jalan Belakang Pasar, Bdg. dan juga satin ribbon warna putih jugak

sila klik gambar untuk tumbesaranye

Ini baju melayu..hehe (kot kot tak tau)


Ini baju kemeja hitam, dan tali leher..



Jam dan perfume diletakkan bersama2..(sebab bakul tu besar sangat)
tapi, nak nampak cantik, jam tu ditinggi kan sikit


Riben tu diikat dengan kotak diselit bawah jam..makanya, ia tidak bergerak2



Sume orang tegur yang ni..besarnye kaki..hahaha.ye..jawapannye sebab dia tinggi..jadi kene seimbang la..kaki kene besar..hahahah


Ni sume sabun mandi..tujuannye saya beli sume sabun mandi ni ialah, supaya saya pon boleh pakai sekali..hahahha banyak tau ni..lame nak abes!..



Haa..yang ni baca setiap hari lepas isyak ye, tuan tuan diluar sana pon boleh amalkan ye..sebagai peringatan untuk yang lalai..bnyak kelebihan nye..

cantik je bunga tu..hehehe..haha

orait..sekian..

3 comments:

muis ismail said...

waa sgt simple n nice ur hantaran
sy punya dlu punyala serabut serabai mcm dlm taman
maklumla sume serah kt org
outcomenya..hmmm sedih!

Al-Scheira said...

hehehe..tq..
a.ah..sebenarnye sy da bosan tgk yang bnyk2 bunga tu..bnyk pengantin skang nak tiru mcm artis nye hantaran..tp last2..jd crowDED SGT..hehe

ifa said...

wey....shantekkk...tercapai gak hantaran impian ko...berjanggut aku tggu nk tgk hantarn ko nie tau...bia btol wey bkul cntik tu 50sen je....murah gle...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails