Mee Udang Banjir, Meru

Hehehe..assalam semua..saya da lame tak update blog..makanya untuk tidak bercakap panjang dan lebar, inilah saya paparkan Mee Udang Banjir Meru..


Ini mee udang banjir saiz besar..haahaha..saya memang tamak, suka order yang besar-besar..
saya tak sempat plak kira ada berapa ekor udang dalam ni...

Banjir ke

ermm banjir la jugak..
(tengah pikir, kalo dalam english macam ne ek namenye)


Dihidang panas, mee dicelur, pecah telur dalam kuah udang..dan dihidangkan kepada pelanggan
yeahhh..cube bayangkan apa rasanya..
saya rasa Okey la..
sebab saya tak jumpe lagi mee udang yang betul-betul buat saya terpaku
haha
tapi yang ini
OKEY la..
sedap-sedap..

sekian, ini ditujukan kepada zura, yang baru je post gambar udang kat fb..
maka saya pon teringat pasal mee udang ni..
gambarnye suda lama dalam kamera

.......
hehehe

Harga: RM 8.00

Comments