01 January 2012

Hari Peristiwa-2011

Assalamualaikum, sempena tahun 2012 ni..ingin saya paparkan peristiwa tahun 2011 yang memang sengaja tidak dipaparkan tahun lepas...


Ini ialah kek semasa Al-Scheira bertunang....
Kek Cokelet je..


Kek lobak merah- bukan warna sebenar
 (tak taw dari camera sape, gambar kurang jelas)
hikhik


Sebelum tetamu datang..sempat la Al-Scheira amik gamba


Ni lagi....hehehe..
Ni sume keluarga Al-Scheira yang masak sendiri
   


Ni gambar ayam rempah- yang dibakar didalam oven 
(sape tak tau ni oven-g skola balik)
hehehe

Menu malam tu dimasak sendiri oleh ayah al-scheira, Nasi Arab lauk Kambing
Dan ayam..
Tetamu malam tu lebey kurang 150 pax


Sedara-sepupu-sepapat...


Banyak sangat makanan malam tu!!!!!..
Kuih muih ditempah dari
Cafe Mak Jah Bukit Jelutong
itu memang kegemaran kami sekeluarga.
Saya suka Kole Kacang-dan memang kole kacang dia SEDAP!!!..
Ada jugak jiran depan bagi setalam kuih kole kacang...
Thanks Datin X


Ni moksu dan farhana anak tok andak


Sepupu 2 dari kanan Nina Jolisa dan Fify eric, dan adik beradik Al-Scheira, Al-Afnanin dan Al-Adnin



Al-Khadijah ( yang pendek..hekhek) dan kakaknye yang 2 ekor lagi tu -diorang memang spesis kepala senget


Al-tokcu ditengah-tengah...;)


Dan ini doorgift malam tu
Bunga rampai okey -bukan potpouri!..

Terimakasih Makndak dan Atok dan Keluarga Al-Scheira

Ini je gambar ade..tak banyak gambar makanan..
takde orang pon nak amik gamba makanan..
ish...
Sekian-al-soffiyyah penat sangat malam tu- sebab dia lompat-lompat je..
saraf berjalan dia putus..hohoh..

Okey..ini sahaja 
Hari Peristiwa 2010

Tunggu tahun 2011
Untuk 
Majlis Pengisytiharan Pernikahan
Al-Scheira
-menu istimewa menanti semua jemputan*-






SEKIAN


4 comments:

peningpikirapa said...

grrr..al-afnanin & al-khadijah masing2 menggayakan koleksi baju dr butik al-adnin?

al-adnin suppose al-'adnin.

sekian.

p/s: baik delete gambar gedik x berkaitan, letak al-'omar je

Che Kay said...

al jari alyang al ada al cincin al aliep al bagi al mana al la? heheh

Al-Scheira said...

kaykay- hakhak..susah bc komen ko...tak letak laa..mane ad photographer ari tu..ni main snap2 je..jd gambar takde yang cantik sgt..

peningpikirapa said...

ooi ooi, cuba baca semula dari ayat ke 12 dari bawah. kelakar! lewat setahun ooi!!! 2010=2011, 2011=2012

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails