18 January 2012

Kek kanak kanak

Assalamualaikum..di kesempatan yang singkat ini, ingin saya paparkan kek kanak-kanak baru ni..yang ditempah oleh kawan Al-Scheira..











Sekian ini sahaja

RM 100


01 January 2012

Hari Peristiwa-2011

Assalamualaikum, sempena tahun 2012 ni..ingin saya paparkan peristiwa tahun 2011 yang memang sengaja tidak dipaparkan tahun lepas...


Ini ialah kek semasa Al-Scheira bertunang....
Kek Cokelet je..


Kek lobak merah- bukan warna sebenar
 (tak taw dari camera sape, gambar kurang jelas)
hikhik


Sebelum tetamu datang..sempat la Al-Scheira amik gamba


Ni lagi....hehehe..
Ni sume keluarga Al-Scheira yang masak sendiri
   


Ni gambar ayam rempah- yang dibakar didalam oven 
(sape tak tau ni oven-g skola balik)
hehehe

Menu malam tu dimasak sendiri oleh ayah al-scheira, Nasi Arab lauk Kambing
Dan ayam..
Tetamu malam tu lebey kurang 150 pax


Sedara-sepupu-sepapat...


Banyak sangat makanan malam tu!!!!!..
Kuih muih ditempah dari
Cafe Mak Jah Bukit Jelutong
itu memang kegemaran kami sekeluarga.
Saya suka Kole Kacang-dan memang kole kacang dia SEDAP!!!..
Ada jugak jiran depan bagi setalam kuih kole kacang...
Thanks Datin X


Ni moksu dan farhana anak tok andak


Sepupu 2 dari kanan Nina Jolisa dan Fify eric, dan adik beradik Al-Scheira, Al-Afnanin dan Al-Adnin



Al-Khadijah ( yang pendek..hekhek) dan kakaknye yang 2 ekor lagi tu -diorang memang spesis kepala senget


Al-tokcu ditengah-tengah...;)


Dan ini doorgift malam tu
Bunga rampai okey -bukan potpouri!..

Terimakasih Makndak dan Atok dan Keluarga Al-Scheira

Ini je gambar ade..tak banyak gambar makanan..
takde orang pon nak amik gamba makanan..
ish...
Sekian-al-soffiyyah penat sangat malam tu- sebab dia lompat-lompat je..
saraf berjalan dia putus..hohoh..

Okey..ini sahaja 
Hari Peristiwa 2010

Tunggu tahun 2011
Untuk 
Majlis Pengisytiharan Pernikahan
Al-Scheira
-menu istimewa menanti semua jemputan*-






SEKIAN


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails