11 December 2010

Wafel lagi~!!!

Salam penggemar wafel, ini ada lagi satu gambar wafel tersesat dalam folder makanan saya..so sy publish je la kat sini yek...


name wafel ni...ape tah tak ingat..tapi yang penting 3 huruf ni ada 'cookies', 'choc', 'ais krim'...
sedap..lagi2 sebenarnya wafel tu panas..lepas beberapa minit aiskrim tu cair..huhu..lepas dia cair, maka makin nampak sedap lah ia..huhuhu..


sekian-ditujukan khas untuk al-'adnin, dan al-'afnanin untuk terliur

Harga: RM 6.90 kot

4 comments:

violetpink said...

sukaye.......sebab waffle die nmpk gebu...

kt mane ni?

violetpink said...

suka........waffle die nmpk gebu..

tp hargaye mcm murah je...a&w pun rm7 lebih...

kt mane ni?

Al-Scheira said...

kat alamanda july..kat mane2 shoping complex pon ad kot..name dia gerai dia waffles stop...try la...weh aku tak mkn lg a&w nye wafle yang ko dok kate sedap tuh..hehe

peningpikirapa said...

al-baidakh lagi jealous you!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails