26 December 2010

@ Wadi Hadramawt

Salam pembaca blog saya sume..semalam 24 hb saya dengan jayanya berjaya jugak makan kat sini, da lama saya nak g, cuma tak sempat takde mase..so semalam, balik dari IJN ( melawat org) saya pon g la jalan ampang..hehe meh tgk apa yang saya makan..


ok ni tisu je..


Nasi Madghout..


Nasi Mandy


Banana masood- pon sedap, macam pisang yang dihancurkan dengan campuran gandum..heeh saya suka


Salad-makan ngn nasi..


Roti leper ni saya dapat sekali set dengan claypot prawn di bawah ni..tapi saya makan roti ni dengan banana masood, pon sedap...




Ini lah prawn masak ape pon tak ingat..hehehe...

Orait ini saje..banyak gak la saya makan..huhu

Harga total : RM 88.00

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails