Steamboat & BBQ Land Sg. Buloh

salam...hari tu saya makan kat sini lagi..setiap kali saya makan kat sini..saya akan bayangkan saya ada 4 perut..so saya makan la banyak2..tanpa ada batasan..haha..


Sebelum masuk perut

  
Inilah bahan bahan mentahnya...ayam marinated with sesame suace


Ni yang marinated dengan kunyit, dan halia


Daging....sedap..saya suka ni


Makanan dari laut..

  
Kuali tak panas lagi..(dalam proses) tapi saya da tak sabar...hahaha


Digunakan untuk membakar udang...


Makanan buatan manusia..







Ntah berape round tah kitorang makan..yang penting lebih dari 5 round..huh..

berbaloi...sebab unlimited..ok la..harga pon murah...choices pon yang murah2 je..

RM: 18.00
Lokasi: Sg. buloh, simpang depan B.polis sg pelong


Comments

Che Kay said…
memang ko pelahap! hahaha giler kempunan aku tgk!
alienware said…
best blog mkn2 nih.. byk info. tp cmne nak follow dlm fb ye?
alienware said…
best blog nih.. byk info tempat mkn best2.. cmne nak follow blog ni dlm fb?
Anonymous said…
Hi there to every one, the contents existing at this website are actually amazing for people experience, well, keep up the nice work fellows.
Also see my page - Tuition Tutor