Pencuci Mulut

Salam semua, kali ni Al-scheira nak paparkan beberapa jenis pencuci mulut yang saya temui semasa menghadiri International Conference on Food Research (ICFR) baru-baru ni..


Puding santan


kek-kek dan tart


Kuih sagu


ni bukan pencuci mulut ek..ni ialah apa yang saya makan semasa conferense, saya tak makan nasi sebeb tak selera..so makan je roti ni..


Ni apple tart

Blackcurrant jelly- masyallah..rase dia macam makan jam!


Kuih Koci...totally out..rasa dan penampilan tidak menyelerakan..moreover, dia pakai stapler untuk kepilkan daun pisang tu...saya memang allergik jumpa stapler digunakan untuk membungkus kuih..TIDAK logik..itu alat tulis..tak selamat.


Roti jala

 Kari ayam untuk roti jala..saya tak makan ~ tekak tak sehat..saya demam


Croissant, isi tuna..


Chinese combination platter--ok la..


Pecal...-saya tak sempat rasa.



Salad bar



Kek choc cheese...



Puding Roti..hehe..saya suka


Puding Mangga..


dan ini saya selitkan satu gambar jenis lauk tengah hari yang kawan saya makan..saya tak selera pon..sebab saya demam sepanjang conference..

sekian...


Comments

Yang last tu nampak sedap..hee..lapar la pulak :)