Ikan Patin Gulai Tempoyak @ Restoren Tempoyak

Salam, penggemar tempoyak dan juga penggemar makanan ..huhu..saya nak memperkenalkan satu restoren yang agak baru di seri kembangan, namenye TEMPOYAK..restoren ni menyediakan masakan semua berasaskan tempoyak...


Yang ni la pinggan saya, semua lauk tempoyak saya ambil


Ni ikan patin nya..banyak jenis ikan patin rupanya..ni saya amik yang biasenye...saya tak berapa pandai jenis2 ikan patin, tapi kalau anda pergi kedai tu banyak sangat choice masakan...


Saya makan dengan ulam-ulaman



Ni kawan saya makan, dia makan paru goreng kicap , dengan sambal bilis tempoyak..perghh pedas gile...sedaPP!

Ni kawan saya lagi satu nye pinggan...

ok sekian..selamat mencuba...

anda boleh melayari laman web restoren tempoyak disini 

restoren ni agak tersorok..dan keadaan dalam restoren agak ok la..bersih la sikit..hehe

Comments

darah manis said…
ko wat aku kecur liur..adeyhhh...