17 July 2010

@Sahara Tent

kali ni saya nak paparkan salah satu caterer kegemaran kami sekeluarga setiap kali jamuan dirumah Al-Scheira, iaitu Sahara Tent..Restoren ini menyediakan masakan arab...terdapat 3 cawangan, di KL (bb), Shah alam dan putrajaya...


Ini dia Mandy Rice, ermm saya suka mandy rice ...

RM 18+

Ini kebab

RM 18+



dan akhir sekali saya minum Lime juice

RM 7...

gambar-gambar menu di sahara tent yang lain nanti saya upload ye...yang lain tak edit lagi...

Sekian..sila cuba.!


4 comments:

Mr. J pengeRindu said...

wah.. 3 thn yg lepas , tercatit kenangan romantik di sahara tent bersama yg disayangi.. siap layan shisha free ..


"info + Cinta + Rindu" = www.pengeRindu.com

hazman aka species1980 said...

makanan ala2 arab nie memang selalu membuka selara...uish..

Papa-NtiQ said...

hi..kebetulan saya baru jer upload semalam gambar2 masa makan kat Sahara Tent ngan famili di cawangan Shah Alam.
Senang2 tu singgah la yer blog saya kat www.blogmakanbest.blogspot.com topik pasal makan makan dan makan 100% hehe...takde topik lain..
Kalu tak keberatan register la sebagai follower blog saya ok TQ TQ TQ bebanyak

Al-Scheira said...

sedapnye makan kambing bulan puasa ni!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails