Gambar rawak makanan Al-Scheira (1)

hai rakan-rakan penggemarmakanan huhuh..kali ni saya paparkan cebisan-cebisan gambar yang saya da /belum pernah upload..
untuk mengisi masa terluang mari lihat cebisan gambar itu..hohohoh

ini ialah ice + snow..takde cream ye...macam ABC..tapi bukan ABC.., mungkin DEF...hoho
komen rasa: Tak sedap..tak akan beli lagi..

ni pai ayam..mak kepada kawan saya Al-Nasyrah...sering membuat dan memberi rakan-rakan pelahapnya makan..huhuhuh..sungguh sedap la ye ...



Tosay..makanan kesihatan..kerana>>>>...huhuh cari la sendiri fakta tentang tosay..saya takde masa nak tulis panjang...

Roti canai pisang...
saya suka..makan begitu sahaja..


Beryani Gam + kambing...menyelerakan...

Murtabak daging....


Al-Scheira seringkali  kelihatan  menyeludup minuman in ketika melihat movie di gsc ataw tgv tanpa rasa bersalah..ini kerana pihak gsc/tgv tidak menyediakan hot choc drink saiz Besar..
kerana saya suka minum coklat panas semasa menonton.
makanan pula , saya sering membawa pizza domino size regular bersama kotak2nya ke dalam muvie juga tanpa segan silu..tapi sume dalam beg la..diorang tak penah check...sape soh..hoho..
makanan ringan lain ialah seperti roti-roti yang dibeli dari bakery yang berdekatan..
(oh..sy mmg kuat makan rupenye)

saya akan cuba untuk membawa nasi lemak plak..hahaha

sekian entry untuk malam ni...


Comments