18 June 2010

Telur Bistik

Ni saya makan kat area serdang je..jarang saya order telur bistik, tetiba rase nak order...masa yang diperlukan untuk kedai ni menyiapkan lAMA sangat...servis kedai ni memang dasyat...ibarat kalau korang order ari ni tahun depan baru sampai makanan tu..memang sakit ati sangat degan kedai macam ni..


Nah, ni dia telur bistik nya..persembahan makanannya agak buruk, saya tak puas hati..


Telur bistik selalunya dimakan dengan nasi putih, jarang makan begitu sahaja...

sekian

3 comments:

aGee said...

mcm msk paprik rs cmne eh mcm pnah mkn tp lupe dh

peningpikirapa said...

hish2 siannyer. memang buruk! buruk giler wa cakap lu

Al-Scheira said...

a.ah betul2..macam paprik sket...tp saya tak jumpe lagi yang betul2 sedap..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails