26 June 2010

Ayam masak halia

kegemaran Al-Scheira,ialah apa-apa masakan yang ada halia..huhu

tapi selalunya masakan yang saya nak takde dalam menu..
jadi ditempat kejadian, saya suruh gak tukang masak tu buat ayam masak halia..pastu saya mintak halia lebih lagi..huhu

dan inila hasilnya..


seb baik sedap!!...pandai dia goreng...halia tu pon dia potong halus-halus, sebab penah la saya pergi restoren tak reti bahase, saya mintak sup ayam, halia lebih, dibaginya saya halia sebesar2 tapak tangan..ntahla apa punye tak ikhlas tukang masak dia...baik ko tak payah keje tukang masak..ko keje je kat pasar jual halia, takpon tanam halia..(hoho tetiba ter nak marah..;))

apapun saya suka kedai ni..sok saya pegi lagi soh kawan saya cuba plak..

heheeh

1 comment:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

semen bahan2 tu digoreng je eh? macam best je,...nak try la nnt..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails