24 May 2010

Murtabak

KEtika kecik-kecik dulu saya suka Murtabak...tapi sekarang pon saya suka lagi...tapi sampai sekarang saya tetap suka murtabak kat kedai mamak Dawood je..ermm walaubagaimanapon di tempat saya duduk ni takde kedai mamak yang best...sume hampeh...kat kampung sy gak ( kg.kolumpo) banyak kedai best!!


Gambar A


Gambar B

Cube lihat gambar A dan gambar B...kedua-duanya murtabak..tapi gambar B menunujuk kan murtabak yang dah hangit...tak lawa lansung hidangan ni..tapi sebab lapa kadang-kadang SEseorang tu akan makan gak..(tanak membazir-mcm peragai setan kononya..padahal diri tu da mcm setan)

Gambar A pulah, ok la jugak...pandai mamak tu da siap potong. tapi malangnya rasa tak sesedap murtabak dalam gambar B

Dan lagi satu, Al-Scheira suka makan murtabak dengan kuah bawang+ sirap+ cuka itu sahaja..

Kesimpulan gambar A dan B...saya tak terliur pon tengok..;(..
maksudnya tak sedap...
Umi saya buat lagi sedap!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails