Chocolate sensation @ Theobrama Chocolate Lounge

Hai, kepada penggemar coklat!!!...sila lah ke kedai ini...anda akan rasa kelainan coklatnya...sangat la SEDAP!!!!!...saya suka COKLAT!!!.....hehehe..(Al-Scheira tak taw nak tulis apa sebagai pendahuluan)


heeheh...ini ialah Strawberry sensation, Al-Scheira sangat la terpegun dengan keenakan coklat itu...huhu..dan tanpa segan silu, saya ambil sudu dan ratah coklat itu sahaja..huhuh
RM: 14.90

 Black & White Berry Cheese: ..ini ialah kek okey...dan rasanya sangat sedap 100% kalah kedai ' Resepi Rahsia'...!!!!!!!!!....tak tau nak gambarkan macam mana sedapnya...;))))))))
RM 8.90
(anyway THanks to Foodstreet for the cake Priv !!!)

Keratan rentas kek: Lapisan putih itu ialah Cheese...

Spicy Ginger Fish Cake Spaghetti , sedap!...mesti cuba!!
RM 18.90

Tengok!!!..heheeh

Curry Chicken Rice, memuaskan...
RM 18.90

Akhir sekali saya minum air coklat ini...nama nye Fair Lady...apa yang istimewanya, sementara kita makan, air ni sentiasa suam ...dan time minum air ni pon saya sangat Kagum...air coklat nye lagi sedap dari mana-mana choclate drink yang saya pernah minum...seteruk-teruk coklat drink kadbury, hinggalah ke coklat drink yang mahal-mahal (tak bleh dinyatakan), saya rasa yang yang ni sangat la MEMUASKAN...
RM 12.90

Lokasi: Bangsar Village/ Pavillion/One Utama/The Curve

Comments

Afnie Roslan said…
must try 4 kaki makan like me...yes....price doesn't matter klu mkn puas hati
Mrs. Al said…
yup afnie...u must try this!!...