Ayam Tandoori

Hai pelapar sekalian...


Ini ialah Ayam tandoori, nampak biasa je kan..tapi sedap sangat yang ini..saya dapat rasa rempah yang digunakan sangat mencukupi..(saya tahu sebab ayah saya pengusaha rempah ayam tandoori..okey jangan banyak tanya..siapa yang kenal saya je tahu saya siapa)


Ni kuah untuk makan dengan tandoori ayam..kuah pudina...saya lupa dah macam mane nak buat....(nanti tanya ayah saya balik)

  Selalunya dia sediakan asam limau dan bawang besar...tujuannya ialah untuk diperah diatas ayam tandoori dan....
Ini dia...cara makan dia macam ni...selekeh kan saya makan...hahaaha...masa makan tu, amik sikit ayam cicah dengan kuah pudina dan makan skali bawang tu..baru rasa tu blend dalam mulut, kunyah 40 kali..baru kamu semua dapat rasa sedapnya ayam tandoori...

Sekian..

Comments