Hotel Armada

Kawasan penempatan atau habitat Saya Penggemar Makanan a.k.a Al-Scheira..hahaha
Erm saya tak berani try kek diatas ni, sebab saya da termakan kek yang dibawah ni dengan rase yang membuat saya was-was dengan kesedapannya. Fresh cream dia da lame, rase dia agak kurang ;P
Nampak menarik,!!..malangnye saya hanya makan kek ini dengan satu sudu saje, lepas tu saya rase nak muntah...kek ni dah rancid..atau dalam bahasa melayu da tengik...bluekkk
Sebelah kek coklat yang tengik tu ialah cheese cake, dan banana pie...
Markah masakan diatas ni : 0.009...(tak sedap )
Ini semua sayur-sayuran, kacang-kacangan..hehehe..pastu ditambah dengan kepingan tuna dalam mayonis dan olive. Sangat menyelerakan penggemar sayur
Apakah ini ???
Salmon yang di marinate dengan mayonis dan thyme. Sebelah lagi satu, daging lembu yang di marinate dengan lada hitam dan rosemary, dan yang bawah tu, daging steak biase rasenye...


Ais krim campuran dengan kacang hancur dan coklat..heheeh

Comments